Maintenance referral

Jos lomakkeen täyttämisessä on ongelmia tai sinulla on käytössä vahentunut selain (esim. Internet Explorer) täytä vanha huoltolähete here

Yhteystiedot:







Laitteen omistajan tiedot:







Samsung laitteen tiedot:


Imei koodin pituus: 0

Näppäile puhelimeesi *#06# ja puhelin ilmoittaa sinulle Imei-numeron sekä sarjanumeron. Useimmissa malleissa IMEI koodi on myös takakuoressa ja takuukuitissa. Koodi on 15 merkkiä pitkä




Jos lukituskoodi on kuvio, piirrä se piirtokuvio painikkeen avaamaan kenttään. Jos lukituskoodi on tyhjä kirjoita kenttään -


1
2
3
4
5
6
7
8
9


Takuulaitteisiin kuittikopio mukaan. Takuuhuolloissa postikulut veloituksetta. Muissa huolloissa maksu postiennakkona.
Takuu ei kata kastuneita tai mekaanisesti vaurioituneita laitteita. Mikäli huollossa ilmenee, ettei laitteessa oleva vika ole takuunalainen, asiakas on velvollinen maksamaan hinnaston mukaisen maksun vian analysointityöstä ja laitteen testauksesta (40€ + toimituskulut 11,30€ (sis. alv) / suunta) tai korjauskustannukset sekä toimituskulut. Jos tiedät jo ennen huoltoon toimittamista laitteen vian jäävän takuun ulkopuolelle, voit pyytää laitteen korjauksesta myös erillisen vian analysointityön ja laitteen testauksen (40€ + 11,30€ (sis. alv) / suunta).

Jos älypuhelin tai tabletti on viety Samsung Knox-palveluiden piiriin, on tuote poistettava palvelusta ennen huoltoon toimittamista. Mikäli huoltoon toimitetaan tuote, joka on edelleen Knox-palvelun piirissä, Aito Support on oikeutettu veloittamaan asiakasta Knox un-enrollaus pyynnöstä 20,16€ (Alv 0%). Mikäli pyyntöön ei vastata kolmen päivän sisään, laite palautetaan korjaamattomana ja tällöin veloitetaan korjaamattoman laitteen palautuksesta 32,26€ (Alv 0%) + toimituskulut

Huollon yhteydessä puhelimen muistissa olevat tiedot saattavat kadota. Asiakas on ensisijaisesti itse vastuussa puhelimen muistissa olevista tiedoista. Voimme tehdä varmuuskopioinnin puhelimen muisteista hinnaston mukaista maksua (39 €) vastaan mikäli varmuuskopiointi on teknisesti mahdollista. Mikäli varmuuskopiota ei voida ottaa siitä ei myöskään veloiteta. Varmuuskopioinnissa ei voida palauttaa kuitenkaan täydellisesti kaikkia tietoja (esim. sovelluksien sisäinen data, kuten WhatsApp- viestit). Asiakas on itse vastuussa, ettei laitteeseen jää huollon ajaksi SIM- korttia, muistikorttia tai suoja-/panssarilasia. Joissain huoltotilanteissa panssarilasi joudutaan irroittamaan, eikä panssarilasin uudelleen kiinnitys luotettavasti ole mahdollista.

Huoltolähete lähetetty onnistuneesti

Tulosta lähete ja lisää se pakkaukseen

HUOM! Lähetäthän laitteesi Postissa samaan toimipisteeseen minkä valitsit huoltolomakkeessa! Näin varmistamme sinulle nopeimman mahdollisen palvelun. Pakkaa laite, sekä osto- tai takuukuitti huolellisesti samaan pakettiin. Mikäli sinulla on mahdollisuus tulostukseen, pakkaa mukaan myös täyttämäsi huoltolähete. Voit vaihtoehtoisesti myös kirjata nimesi, laitteesi merkin, mallin ja vikakuvauksen sekä omat yhteystietosi vapaamuotoisesti paperille selvällä käsialalla. Paketissa tulee olla pehmusteita sen verran, ettei laite pääse vahingoittumaan kuljetuksessa. Lisää pakkausohjeita löydät Postin sivuilta: https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/paketin-lahettaminen/pakkaamisohjeet Vie paketti Postin toimipisteeseen ja pyydä lähettämästäsi paketista kuitti jossa tulee näkyä seurantatunnus. Seurantatunnuksella paketin kulkua voidaan tarvittaessa seurata. Toimitusta ei tule lähettää kirjeenä. Huoltotilaus löytyy meiltä nimelläsi. Tarkemmat ohjeet löytyvät sähköpostiisi lähetetystä viestistä (muista katsoa myös roskapostista). Emme luovuta tietojasi ulkopuolisille. Jos saat lähetyksiin liittyviä kalastelu- tai huijausviestejä, niin olethan suoraan yhteydessä huoltoon. Viestit voivat esiintyä väärillä nimillä. Mikäli sinulla tulee kysyttävää, voit olla yhteydessä jyvaskyla@aitosupport.fi p. 030 6363840 soittoaika ark. klo 9-17. Nappaa alta aikaisemmin valitsemasi kaupungin osoitetiedot:
Jyväskylä
Vastaanottaja: Aito Support Oy Samsung Support Center
Osoite: Vasarakatu 29
Postinumero: 40320 JYVÄSKYLÄ
Asiakaspalautus nro (ilmoita tämä postissa): 655040
Tampere
Vastaanottaja: Aito Support Oy Samsung Support Center
Osoite: Hatanpään Valtatie 48A
Postinumero: 33900 TAMPERE
Asiakaspalautus nro (ilmoita tämä postissa): 655580
Vantaa
Vastaanottaja: Aito Support Oy Samsung Support Center
Osoite: Nilsaksenpolku 2
Postinumero: 01510 VANTAA
Asiakaspalautus nro (ilmoita tämä postissa): 656145
en_GBEnglish (UK)
fiSuomi en_GBEnglish (UK)