Maintenance referral

If there is problem with filling out the form or you are using an outdated web browser (I.e. Internet Explorer) please fill out the old maintenance referral here

Contact Information







Device Owner's Information







Information of the Samsung Device


Length of the Imei code: 0

Type in *#06# to your phone and it will tell you the Imei code and the serial number The code is 15 characters long.




If the lock code is a pattern, please draw it to the field opened by the button below. If there is not lock code please write - to the field


1
2
3
4
5
6
7
8
9


Takuulaitteisiin kuittikopio mukaan. Takuuhuolloissa postikulut veloituksetta. Takuun ulkopuolisissa tapauksissa saat maksulinkin sähköpostiisi, kun huolto on valmistunut.
Takuu ei kata kastuneita tai mekaanisesti vaurioituneita laitteita. Mikäli huollossa ilmenee, ettei laitteessa oleva vika ole takuunalainen, asiakas on velvollinen maksamaan hinnaston mukaisen maksun vian analysointityöstä ja laitteen testauksesta (40 € + toimituskulut 12,20 € (sis. ALV) / suunta) tai korjauskustannukset sekä toimituskulut. Jos postitettuun laitteeseen ei tule korjauslupaa, veloitetaan vian analysointityöstä 35 €. Eli kokonaissumma on 35 € + 24,40 € = 59,40 €. Jos tiedät jo ennen huoltoon toimittamista laitteen vian jäävän takuun ulkopuolelle, voit pyytää laitteen korjauksesta myös erillisen vian analysointityön ja laitteen testauksen (40 € + 12,20 € (sis. ALV) / suunta).

Jos älypuhelin tai tabletti on viety Samsung Knox-palveluiden piiriin, on tuote poistettava palvelusta ennen huoltoon toimittamista. Mikäli huoltoon toimitetaan tuote, joka on edelleen Knox-palvelun piirissä, Aito Support on oikeutettu veloittamaan asiakasta Knox un-enrollaus pyynnöstä 20,16 € (ALV 0%). Mikäli pyyntöön ei vastata kolmen päivän sisään, laite palautetaan korjaamattomana ja tällöin veloitetaan korjaamattoman laitteen palautuksesta 32,26 € (ALV 0%) + toimituskulut

The information stored in memory of the device might be lost during the maintenance. The maintenance does not answer for any lost information. We can also take a copy of the information for 39€ but the copy won't be all-encompassing and not all information will be possible to restore I.e. application data, Whatsapp messages. If a copy cannot be made, it also won't be charged for. The customer is responsible for not leaving a SIM-card, memory card or cover glass in the device for the duration of the maintenance. If you have a cover glass on the device, it will have to be removed in some cases and can't be reliably installed again. We can install a new cover glass during the maintenance for a price of 29,90€ Please ask about availability for your device model in the defect description of the maintenance referral.

Aito Supportilla on oikeus laskuttaa asiakasta mikäli asiakas ei nouda laitettaan ja maksa huollosta syntynyttä veloitusta 1 kk:n kuluessa siitä, kun huollon valmistumisesta on asiakkaalle ilmoitettu. Mikäli asiakas ei nouda laitettaan tai maksa huollosta syntynyttä veloitusta, noutamaton laite siirtyy Aito Supportin omistukseen. Laite romutetaan tai kierrätetään Aito Supportin toimesta.

Huoltolähete lähetetty onnistuneesti

Tulosta lähete ja lisää se pakkaukseen

HUOM! Lähetäthän laitteesi Postissa samaan toimipisteeseen minkä valitsit huoltolomakkeessa! Näin varmistamme sinulle nopeimman mahdollisen palvelun. Pakkaa laite, sekä osto- tai takuukuitti huolellisesti samaan pakettiin. Mikäli sinulla on mahdollisuus tulostukseen, pakkaa mukaan myös täyttämäsi huoltolähete. Voit vaihtoehtoisesti myös kirjata nimesi, laitteesi merkin, mallin ja vikakuvauksen sekä omat yhteystietosi vapaamuotoisesti paperille selvällä käsialalla. Paketissa tulee olla pehmusteita sen verran, ettei laite pääse vahingoittumaan kuljetuksessa. Lisää pakkausohjeita löydät Postin sivuilta: https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/paketin-lahettaminen/pakkaamisohjeet Vie paketti Postin toimipisteeseen ja pyydä lähettämästäsi paketista kuitti jossa tulee näkyä seurantatunnus. Seurantatunnuksella paketin kulkua voidaan tarvittaessa seurata. Toimitusta ei tule lähettää kirjeenä. Huoltotilaus löytyy meiltä nimelläsi. Tarkemmat ohjeet löytyvät sähköpostiisi lähetetystä viestistä (muista katsoa myös roskapostista). Emme luovuta tietojasi ulkopuolisille. Jos saat lähetyksiin liittyviä kalastelu- tai huijausviestejä, niin olethan suoraan yhteydessä huoltoon. Viestit voivat esiintyä väärillä nimillä. Mikäli sinulla tulee kysyttävää, voit olla yhteydessä jyvaskyla@aitosupport.fi p. 030 6363840 soittoaika ark. klo 9-17. Nappaa alta aikaisemmin valitsemasi kaupungin osoitetiedot:
Jyväskylä
Vastaanottaja: Aito Support Oy Samsung Support Center
Osoite: Vasarakatu 29
Postinumero: 40320 JYVÄSKYLÄ
Asiakaspalautus nro (ilmoita tämä postissa): 655040
Tampere
Vastaanottaja: Aito Support Oy Samsung Support Center
Osoite: Lumpeenkatu 1
Postinumero: 33900 TAMPERE
Asiakaspalautus nro (ilmoita tämä postissa): 655580
Vantaa
Vastaanottaja: Aito Support Oy Samsung Support Center
Osoite: Nilsaksenpolku 2
Postinumero: 01510 VANTAA
Asiakaspalautus nro (ilmoita tämä postissa): 656145
en_GBEnglish (UK)