Usein kysytyt kysymykset

Mitä tarkoittaa Samsung valtuutettu huolto?

Huollon suorittavat aina Samsung -puhelinten huoltoon koulutetut asiantuntijat. Laitteiden IP- luokituksen mukainen vesi – ja pölytiiveys testataan ja uudelleen sertifioidaan näytön vaihdon yhteydessä Käytetyt varaosat

Read More »

Mitä Samsung takuu kattaa?

Löydät laitteesi takuuehdot laitteesi mukana tulleesta myyntipakkauksesta.  Samsung takuuehdot löytyvät myös täältä: https://www.samsung.com/fi/support/warranty/ Takuu ei kata mm. kastuneita tai mekaanisesti vaurioituneita laitteita.   Mikäli huollon

Read More »

Miten lähetän laitteeni huoltoon?

Pakkaa laite, sekä osto-/takuukuitti huolellisesti samaan pakettiin. Paketissa tulee olla pehmusteita sen verran, että laite ei pääse vahingoittumaan kuljetuksessa. Lisää pakkausohjeita löydät Postin sivuilta. https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/paketin-lahettaminen/pakkaamisohjeet.

Read More »
en_GBEnglish (UK)
fiSuomi en_GBEnglish (UK)