Oletko yritys- vai kuluttaja-asiakas? YritysKuluttaja
Asiakas
Katuosoite Postinumero Postitoimipaikka
Puh
Malli Imei-numero *ehdoton tieto! Näppäile puhelimeesi *#06# ja puhelin ilmoittaa sinulle Imei-numeron sekä sarjanumeron. Useimmissa malleissa IMEI koodi on myös takakuoressa ja takuukuitissa. Sarjanro *ehdoton tieto! Näppäile puhelimeesi *#06# ja puhelin ilmoittaa sinulle Imei-numeron sekä sarjanumeron.
Näytön lukituskoodi (jos ei ole, laita vain -) *Jos käytät piirtokuviota, piirrä se selkeästi paperille, ja lähetä se laitteen mukana
Onko kyseessä takuuhuolto? KylläEi
Haluatko, että huollon yhteydessä otetaan varmuuskopiointi ja tietojen palautus? Huoltoa suoritettaessa laitteen tietoja voi hävitä. Jos haluat, voimme suorittaa varmuuskopioinnin huollon yhteydessä mikäli se on teknisesti mahdollista (erillisveloitteinen toimenpide 39€ (sis. alv. 24%)) KylläEi
*Mihin sähköpostiin haluat, että vahvistus lähetetään?
Huoltopaikkakunta? JyväskyläTampere
Takuulaitteisiin kuittikopio mukaan. Takuuhuolloissa postikulut veloituksetta. Muissa huolloissa maksu postiennakkona.
Takuu ei kata kastuneita tai mekaanisesti vaurioituneita laitteita. Mikäli huollossa ilmenee, ettei laitteessa oleva vika ole takuunalainen, asiakas on velvollinen maksamaan hinnaston mukaisen maksun vian kartoituksesta (35 €) tai korjauskustannukset sekä toimituskulut. Jos tiedät jo ennen huoltoon toimittamista laitteen vian jäävän takuun ulkopuolelle, voit pyytää laitteen korjauksesta myös erillisen kustannusarvion (35 €). Huollon yhteydessä puhelimen muistissa olevat tiedot saattavat kadota. Asiakas on ensisijaisesti itse vastuussa puhelimen muistissa olevista tiedoista. Voimme tehdä varmuuskopioinnin puhelimen muisteista hinnaston mukaista maksua (39 €) vastaan mikäli varmuuskopiointi on teknisesti mahdollista. Mikäli varmuuskopiota ei voida ottaa siitä ei myöskään veloiteta. Varmuuskopioinnissa ei voida palauttaa kuitenkaan täydellisesti kaikkia tietoja (esim. sovelluksien sisäinen data, kuten WhatsApp- viestit). Asiakas on itse vastuussa, ettei laitteeseen jää huollon ajaksi SIM- korttia, muistikorttia tai suoja-/panssarilasia. Joissain huoltotilanteissa panssarilasi joudutaan irroittamaan, eikä panssarilasin uudelleen kiinnitys luotettavasti ole mahdollista.
Saako huoltotilauksen ja yhteystietosi tallentaa Samsung-järjestelmään? KylläEi
Asiakkaan allekirjoitus (valinnainen tulosteissa)
*Hyväksyn Aito SupportTietosuojalausekkeen