Huoltolähete


    Asiakkaan tiedot



    Samsung-laitteen



    Vikakuvaus seikkaperäisesti


    KylläEi


    Huoltoa suoritettaessa laitteen tietoja voi hävitä. Jos haluat, voimme suorittaa varmuuskopioinnin huollon yhteydessä mikäli se on teknisesti mahdollista (erillisveloitteinen toimenpide 39€ (sis. alv. 24%))
    KylläEi

    Takuulaitteisiin kuittikopio mukaan. Takuuhuolloissa postikulut veloituksetta. Muissa huolloissa maksu postiennakkona.

    Takuu ei kata kastuneita tai mekaanisesti vaurioituneita laitteita. Mikäli huollossa ilmenee, ettei laitteessa oleva vika ole takuunalainen, asiakas on velvollinen maksamaan hinnaston mukaisen maksun vian analysointityöstä (40€) tai korjauskustannukset sekä toimituskulut. Jos tiedät jo ennen huoltoon toimittamista laitteen vian jäävän takuun ulkopuolelle, voit pyytää laitteen korjauksesta myös erillisen vian analysointityön (40€). Huollon yhteydessä puhelimen muistissa olevat tiedot saattavat kadota. Asiakas on ensisijaisesti itse vastuussa puhelimen muistissa olevista tiedoista. Voimme tehdä varmuuskopioinnin puhelimen muisteista hinnaston mukaista maksua (39 €) vastaan mikäli varmuuskopiointi on teknisesti mahdollista. Mikäli varmuuskopiota ei voida ottaa siitä ei myöskään veloiteta. Varmuuskopioinnissa ei voida palauttaa kuitenkaan täydellisesti kaikkia tietoja (esim. sovelluksien sisäinen data, kuten WhatsApp- viestit). Asiakas on itse vastuussa, ettei laitteeseen jää huollon ajaksi SIM- korttia, muistikorttia tai suoja-/panssarilasia. Joissain huoltotilanteissa panssarilasi joudutaan irroittamaan, eikä panssarilasin uudelleen kiinnitys luotettavasti ole mahdollista.



    KylläEi

    fiSuomi