Mitä toimenpiteitä puhelimelle pitää tehdä ennen huoltoon toimittamista?

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Poista laitteesta suojakuoret, sekä SIM- ja muistikortti.  Mikäli käytössäsi on panssarilasi, se joudutaan myös joissain tilanteissa poistamaan, eikä lasia saada enää luotettavasti asennettua uudelleen. Voimme asentaa uuden lasin huollon yhteydessä hintaan 29,90 €, kysythän saatavuutta laitemallillesi huoltolähetteellä Vikakuvaus -kohdassa.

 

Laitteen tiedoista kannattaa ottaa varmuuskopiot, sillä huollossa laitteen tiedot saattavat kadota. Huolto ei vastaa kadonneista tiedoista. Voimme myös ottaa varmuuskopion laitteen tiedoista hintaan 39€, tämä ei kuitenkaan ole täydellinen varmuuskopio, eikä kaikkia tietoja pystytä palauttamaan esim. sovelluksien sisäinen data,  WhatsApp- viestit. Mikäli varmuuskopiota ei pystytä ottamaan, siitä ei myöskään veloiteta.

Voit käyttää apuna esim. Smart Switch -toimintoa tärkeiden tietojesi siirtoon, löydät ohjeet täältä: Smart Switch | Sovellukset ja palvelut | Samsung Suomi

fiSuomi
en_GBEnglish (UK) fiSuomi