Miten lähetän laitteeni huoltoon?

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Pakkaa laite, sekä osto-/takuukuitti huolellisesti samaan pakettiin. Paketissa tulee olla pehmusteita sen verran, että laite ei pääse vahingoittumaan kuljetuksessa. Lisää pakkausohjeita löydät Postin sivuilta. https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/paketin-lahettaminen/pakkaamisohjeet. Mikäli sinulla on mahdollisuus tulostukseen, pakkaa huoltolähete laitteen mukana pakettiin. Voit myös kirjata nimesi, laitteesi merkin , mallin sekä vikakuvauksen ja  omat yhteystietosi vapaamuotoisesti paperille selvällä käsialalla! Huoltotilaus löytyy meiltä nimelläsi.

Vie paketti Postin toimipisteeseen ja pyydä lähettämästäsi paketista kuitti jossa tulee näkyä seurantatunnus, jotta paketin kulkua voidaan tarvittaessa seurata. Toimitusta ei tule lähettää kirjeenä. Alta löydät lähetystiedot:

JYVÄSKYLÄ:

Aito Support Oy Samsung Support Center

Vasarakatu 29

40320 Jyväskylä

ASIAKAPALAUTUS NRO (ilmoita tämä Postissa): 655040

TAMPERE:

Aito Support Oy Samsung Support Center

Hatanpään Valtatie 48A

33900 TAMPERE

ASIAKAPALAUTUS NRO (ilmoita tämä Postissa): 655580

fiSuomi
en_GBEnglish (UK) fiSuomi