Pakkaa laite, sekä osto-/takuukuitti huolellisesti samaan pakettiin. Paketissa tulee olla pehmusteita sen verran, että laite ei pääse vahingoittumaan kuljetuksessa. Lisää pakkausohjeita löydät Postin sivuilta. https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/paketin-lahettaminen/pakkaamisohjeet. Mikäli sinulla on mahdollisuus tulostukseen, pakkaa huoltolähete laitteen mukana pakettiin. Voit myös kirjata nimesi, laitteesi merkin , mallin sekä vikakuvauksen ja omat yhteystietosi vapaamuotoisesti paperille selvällä käsialalla! Huoltotilaus löytyy meiltä nimelläsi.
Vie paketti Postin toimipisteeseen ja pyydä lähettämästäsi paketista kuitti jossa tulee näkyä seurantatunnus, jotta paketin kulkua voidaan tarvittaessa seurata. Toimitusta ei tule lähettää kirjeenä. Alta löydät lähetystiedot:
JYVÄSKYLÄ:
Aito Support Oy
Vasarakatu 29
40320 Jyväskylä
ASIAKAPALAUTUS NRO (ilmoita tämä Postissa): 655040
TAMPERE:
Aito Support Oy
Lumpeenkatu 1
33900 TAMPERE
ASIAKAPALAUTUS NRO (ilmoita tämä Postissa): 655580