myynti- ja palveluehdot
Huollon palveluehdot
Toimitus
Laitteen voi toimittaa Aito Supportin toimipisteeseen henkilökohtaisesti tai Postin välityksellä. Aito Support ei lunasta postiennakkolähetyksiä tai Matkahuollon lähetyksiä. Aito Support ei korvaa kuljetuksen aikana aiheutuneita vaurioita, jotka johtuvat laitteen puutteellisesta pakkaamisesta.
Takuu
Aito Support noudattaa valmistajan takuuehtoja. Takuu ei kata kastuneita tai mekaanisesti vaurioituneita laitteita. Mikäli huollossa ilmenee, ettei laitteessa oleva vika ole takuunalainen, asiakas on velvollinen maksamaan hinnaston mukaisen maksun vian kartoituksesta tai korjauskustannukset sekä toimituskulut. Hinnasto – Aito Support.
Aito Support myöntää huoltotyölleen kolmen kuukauden takuun, joka koskee tehtyä huoltotoimenpidettä ja siinä käytettyjä varaosia. Viasta tulee ilmoittaa ja laite toimittaa Aito Supportille kolmen kuukauden kuluttua siitä, kun laite on noudettu huollosta tai se on lähetetty asiakkaalle postitse.
Vastuut
Huollon yhteydessä puhelimen muistissa olevat tiedot saattavat kadota. Asiakas on ensisijaisesti itse vastuussa puhelimen muistissa olevista tiedoista. Voimme tehdä varmuuskopioinnin puhelimen muisteista hinnaston mukaista maksua vastaan, mikäli varmuuskopiointi on teknisesti mahdollista. Mikäli varmuuskopiota ei voida ottaa siitä ei myöskään asiakasta veloiteta. Varmuuskopioinnissa ei voida palauttaa kuitenkaan täydellisesti kaikkia tietoja (esim. sovelluksien sisäinen data, kuten WhatsApp- viestit). Aito Support ei ole korvausvelvollinen, mikäli huollon yhteydessä tietoja katoaa maksullisesta varmuuskopioinnista huolimatta.
Asiakas on itse vastuussa laitteen mukana jätetyistä tarvikkeista (esim. SIM-kortti, muistikortti, suojakuori tai panssarilasi/suojakalvo). Joissain huoltotilanteissa panssarilasi joudutaan irrottamaan, eikä panssarilasin uudelleen kiinnitys luotettavasti ole mahdollista.
Aito Support ei vastaa huoltoon liittyvistä mahdollisista elinkeinon harjoittamiselle aiheutuneista tappioista tai haitoista.
Aito Supportilla on oikeus laskuttaa asiakasta mikäli asiakas ei nouda laitettaan ja maksa huollosta syntynyttä veloitusta 1 kuukauden kuluessa siitä kun huollon valmistumisesta on asiakkaalle ilmoitettu. Mikäli asiakas ei nouda laitettaan tai maksa huollosta syntynyttä veloitusta, noutamaton laite siirtyy Aito Supportin omistukseen. Laite romutetaan tai muuten kierrätetään Aito Supportin toimesta.
Laitteiden ja tarvikkeiden myynti- ja toimitusehdot
Toimitus
Toimitusaika verkkokaupasta tilatuille tuotteille on arviolta 2-5 vuorokautta. Toimitustapana tilauksille on nouto myymälästä tai postitus.
Myymälästä tilatuille tilaustuotteille toimitusaika on arviolta 2-5 vuorokautta. Ilmoitamme, kun tuote on noudettavissa palvelupisteestä.
Takuu
Myymillämme uusilla tuotteilla on valmistajan myöntämä takuu, joka Samsung-älylaitteille on tyypillisesti 2 vuotta. Noudatamme laitevalmistajien takuuehtoja. Takuuehdot löytyvät tuotepakkauksesta. Pääset Samsungin takuuehtoihin myös tästä.
Käytetyille ja kunnostetuille kierrätyslaitteille myönnämme 12 kuukauden takuun myyntihetkestä, ostokuittia vastaan. Takuu ei kata ulkoisesta vauriosta, kuten kastumisesta tai putoamisesta johtuvia vikaantumisia.
Palautus
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla sekä myymälästä ostetuilla tilaustuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus laskettuna laitteen toimituksesta asiakkaalle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä tuotepakkauksessa. Palautetun tuotteen hinta hyvitetään asiakkaalle, lukuun ottamatta postikuluja. Palautuksesta tulee ilmoittaa kirjallisesti Aito Supportin sähköpostiosoitteeseen jyvaskyla@aitosupport.fi. Toimitamme tämän jälkeen tuotteen palautusohjeet.
Myymälästä ostetuilla tilaustuotteilla on maksuton peruutusmahdollisuus siihen saakka, kunnes tilaus on lähtenyt tukkurilta toimitukseen Aito Supportille.
Muilla kuin tilaustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Maksuehdot
Verkkokaupassa maksuvaihtoehtoina ovat verkkopankki-, mobiili- ja luottokorttimaksu (Paytrail tai Klarna). Tarkemmat ehdot Klarnasta löydät tästä ja Paytrailin ehdot tästä.
Palvelupisteissä valittavina maksutapoina on korttimaksu tai Klarna, jonka palvelun kautta asiakkaan on mahdollista itse valita korotonta maksuaikaa 30 vrk saakka tai korollisena summasta riippuen jopa 24 kk saakka. Aito Supportin hyväksymät laskutusasiakkaat voivat maksaa tuotteet ja palvelut myös laskulla, jolloin maksuehto on 14 päivää laskun päivämäärästä, jos muuta ei ole sovittu.
Palvelupisteillämme veloitamme tilaustuotteista tilaamisen yhteydessä ennakkomaksuna tuotteen postikulut. Postikuluja ei palauteta, mikäli asiakas ei nouda tilausta, palauttaa tuotteen tai peruuttaa tilauksen sen jälkeen, kun tuote on jo lähtenyt toimitukseen Aito Supportille.