Usein kysytyt kysymykset
Mitä tarkoittaa Samsung valtuutettu huolto?
Huollon suorittavat aina Samsung -puhelinten huoltoon koulutetut asiantuntijat. Laitteiden IP- luokituksen mukainen vesi – ja pölytiiveys testataan ja uudelleen sertifioidaan näytön vaihdon yhteydessä Käytetyt varaosat
Mitä Samsung takuu kattaa?
Löydät laitteesi takuuehdot laitteesi mukana tulleesta myyntipakkauksesta. Samsung takuuehdot löytyvät myös täältä: https://www.samsung.com/fi/support/warranty/ Takuu ei kata mm. kastuneita tai mekaanisesti vaurioituneita laitteita. Mikäli huollon
Samsung televisioni tai kodinkoneeni tarvitsee huoltoa, miten toimin?
Otathan yhteyttä Samsung tukikeskukseen, saat sieltä ohjeet kuinka toimia. Löydät tukikeskuksen tiedot täältä: https://www.samsung.com/fi/support/service-center/
Mitä toimenpiteitä puhelimelle pitää tehdä ennen huoltoon toimittamista?
Poista laitteesta suojakuoret, sekä SIM- ja muistikortti. Mikäli käytössäsi on panssarilasi, se joudutaan myös joissain tilanteissa poistamaan, eikä lasia saada enää luotettavasti asennettua uudelleen. Voimme
Miten lähetän laitteeni huoltoon?
Pakkaa laite, sekä osto-/takuukuitti huolellisesti samaan pakettiin. Paketissa tulee olla pehmusteita sen verran, että laite ei pääse vahingoittumaan kuljetuksessa. Lisää pakkausohjeita löydät Postin sivuilta. https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/paketin-lahettaminen/pakkaamisohjeet.